Lushin alennusmyynneistä lähti kaikkea hauskaa mukaan.

Mut löytää muista someista:
insta: https://instagram.com/_ssusanna/
snapchat: zuzky
twitter: https://twitter.com/zuzky
Facebook ryhmä: https://www.facebook.com/groups/882854351856844
Toinen kanava: https://www.youtube.com/c/hallasign14

9 Vastausta

  1. sh0ebase

    Ömm.. jokainen saa tehdä omalla kanavallaan mitä haluaa, mutta on hieman kurjaa että "meikit käyttöön" projektia toteuttava henkilö hassaa alennusmyynteihin eikä sanallakaan mainitse lopettaneensa kyseisen projektin, eikä myöskään ilmoittanut jo alunperin, ettei aio toteuttaa projektia täysiä (mikä taas on vähän hölmöä kun miksi sitten edes kutsua sitä projektiksi). Kyseinen projekti on kuitenkin hyvää taistelua liikakulutusta sekä etenkin juuri tämänkaltaisia alennusmyyntihysterioita vastaan. Jos on vaikka vegaani, niin on vähän hölmöä silti syödä kinkkua ja metvurstia "kun kyllähän mä nyt silloin tällöin voin suoda itselleni lempparijutun ja tää yks paketti kuluu loppupeleissä aika nopeesti". Silloin ei ole vegaani. Piste. Jos olet tällaisessa projektissa niin se tarkoittaa että silloin haaste on juurikin kävellä niiden kivojen alennusmyyntien ohi. Eihän se muuten muuta yhtikäs mitään. Niitä kohtaan jotka tosissaan muuttavat omaa kosmetiikka- ja ostokäyttäytymistään projektin avulla on vähän mälsää toimia näin, vaikka eihän se periaatteessa kenenkään muun nenää kaiva mitä elämässäsi teet.

    Toinen juttu. Ootko huomannut että videoillasi kuvaat hyvin usein ostotapahtumiasi seuraavilla termeillä "mun oli vaan pakko saada se", "mä en vaan voinu itselleni mitään", "mä vaan sekosin" yms. Ystävällisesti kehotan miettimään, voisiko ostokäyttäytymisessäsi muhia jokin syvempi ongelma – tavaroiden esittelyvideot ja niihin tulevat peukut kun eivät ehkä ole ostoaddiktion arvoisia kuitenkaan.

Jätä kommentti